همکاری سامسونگ با یک سیستم بلاک چین برای کاشت درخت

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

بر اساس توییتی که سیدنی وولمر از بنیاد کاردانو منتشر کرده است، غول فناوری سامسونگ اکنون از طریق همکاری اخیر خود با سیستم مدیریت بلاک چین Veritree در معرض کاردانو قرار خواهد گرفت. شرکت تابعه آمریکایی غول کره جنوبی قصد دارد با کاشت دو میلیون درخت حرا در ماداگاسکار، کشور جزیره ای واقع در شرق آفریقا، با تغییرات آب و هوایی مقابله کند. تخمین زده می شود که جنگل های حرا بیش از ده برابر بیشتر از سایر جنگل های استوایی دی اکسید کربن ذخیره می کنند. این همکاری در جریان نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) که در لاس وگاس برگزار شد، اعلام شد. مارک نیوتن، رئیس بخش پایداری شرکت در سامسونگ الکترونیکس آمریکا، در بیانیه‌ای گفت که سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوآورانه در مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی است.

سرمایه‌گذاری در نوآوری‌های فناوری، مانند نوآوری‌هایی که باعث بهبود کارایی و به حداقل رساندن ضایعات می‌شوند، در ترکیب با راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت، در مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی هستند. سوابق راستی‌آزمایی جنگل‌کاری Veritree در بلاک چین کاردانو ذخیره می‌شود. این فناوری تأیید داده‌های سایت‌های کاشت و پیوند دادن هر اهدای فردی را به منطقه زمینی که به بازسازی آن کمک کرده است، ممکن می‌سازد. سال گذشته، بنیاد کاردانو اولین پیشنهاد اولیه درخت (ITO) را همراه با Veritree راه اندازی کرد. در نهایت، Veritree قصد دارد تا سال 2030 یک میلیارد درخت بکارد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید