ویچین پس از به روز رسانی POA 2.01 پیشرفت چشمگیری داشت

neda
2 سال قبل
خبر های فاندامنتال

در این بازار صعودی، اکثر آلت کوین ها از حرکت گسترده بازار سود می برند. با این حال، ویچین به لطف ورود به روز رسانی مورد انتظار خود، رشد خود را افزایش داده است.

ویچین یک هفته انفجاری را پشت سر گذاشت زیرا بازار دنده ها را تغییر داد و پروژه مجموعه ای از به روز رسانی های مهم خود را داشت. ورود اعلام شده فاز 1 POA 2.0 بر رمزارز تاثیر کرد زیرا فعال‌سازی دیروز در شبکه آزمایشی آغاز شد. POA 2.0 نه تنها یک پیشرفت برای ویچین، بلکه برای تمام بلاک چین ها است زیرا اولین پروتکل در نوع خود در جهان است.

بنیاد ویچین آن را ترکیبی از الگوریتم‌های تحمل خطای بیزانس و ناکاموتو توصیف می‌کند. این بنیاد همچنین ادعا می کند که از نقاط قوت خود سود می برد و زنجیره را سریع تر، مقیاس پذیرتر و بسیار امن تر می کند. جدا از بهبود فرآیند تصادفی، یک “ویژگی کمیته” جدید را نیز معرفی می کند. تحت این ویژگی، 3 تولیدکننده بلوک دیگر برای تأیید بلوک و اطمینان از اینکه هیچ گونه دستکاری وجود ندارد، انتخاب می‌شوند.

قیمت به همان شیوه ای واکنش نشان داد که سرمایه گذاران واکنش نشان دادند. ویچین در طول هفته، 21.86 درصد جهش کرد که 15 درصد افزایش آن در 48 ساعت گذشته بود. این امر باعث شد که ارز به مقاومت 6 ماهه خود یعنی 0.145 دلار برسد. از آن زمان تا کنون در بالای آن بسته شده است، که در نتیجه، بالاترین سطح محلی جدید 0.158 دلار را نشان می دهد. ورود POA 2.0 به شبکه اصلی برای 16 نوامبر 2021 برنامه ریزی شده است. اگر الگوریتم اجماع جدید تا آن زمان به خوبی مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد، آنگاه توکن می تواند از آن پس شاهد افزایش بیشتری باشد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Mstmbx

1 ماه قبل
0
0

hydrochlorothiazide for sale online – plendil cheap buy bisoprolol pills for sale

پاسخ