Acala تجا"/>

پلتفرم DeFi Acala پولکادات توسط پروژه بزرگ تجارت الکترونیک Venkman یکپارچه شده است

neda
2 سال قبل
پولکادوت

theCHIVE، یک پلتفرم تجارت الکترونیک با 10 میلیون کاربر ماهانه (MAU) در ایالات متحده، بخشی از معماری خود را به پلتفرم مبتنی بر بلاک چین منتقل می کند.

Acala تجارت الکترونیک را با نصب CHIVE به پولکادات می آورد

طبق اعلام رسمی که توسط Dan Reecer، معاون رشد Acala به اشتراک گذاشته شده است، Project Venkman فروشنده راه حل های تجارت الکترونیک، Acala را به عنوان شریک فنی خود انتخاب کرده است. در این مشارکت، Acala مبنای فنی برنامه وفاداری و ابتکار کلکسیون های دیجیتالی را که توسط مشتری Project Venkman، theCHIVE معرفی شده است، فراهم می کند.

theCHIVE یک تجارت الکترونیک برجسته است: این شرکت به دلیل همکاری های تجاری با افراد مشهوری مانند بیل موری، کریس فارلی و جان دالی شناخته شده است. گاوین گیلاس، مدیر عامل پروژه ونکمن، مجذوب چشم‌اندازهایی است که با همکاری با محصول رده بالای مبتنی بر بلاک چین برای تیمش باز شده است: ما خوشحالیم که با Acala همکاری می کنیم و در سراسر اکوسیستم پولکادات کار می کنیم تا کلاس جدیدی از جوایز را برای برندها و جوامع در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم. DeFi فرصت‌های زیادی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد تا جوایز وفاداری خود را داشته باشند و ما مفتخریم که با Acala همکاری می‌کنیم تا این اتفاق برای میلیون‌ها کاربر در ماه‌های آینده رخ دهد.

از نظر فنی، ابزارهای مبتنی بر بلاک چین برای توزیع عادلانه و شفاف پاداش بین مشتریان محصولات توسط theCHIVE و سایر مشتریان Project Venkman مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Hbjeef

2 ماه قبل
0
0

buy ciprofloxacin 500mg generic – cheap bactrim augmentin 625mg without prescription

پاسخ

Zoyzjp

1 ماه قبل
0
0

buy lanoxin 250mg generic – lasix uk lasix usa

پاسخ