پولکادات برای پیشرفت نیازمند صعود بیت کوین است

neda
2 سال قبل
پولکادوت

پولکادات به عنوان یکی از 10 ارز دیجیتال برتر، شاهد فعالیت شبکه قابل توجهی است. در واقع، نسبتاً یکی از بالاترین فعالیت های توسعه را در بین 10 سکه برتر دارد. با این حال، این آن را از تحولات بازار مصون نمی‌سازد و به نظر می‌رسد آلت‌کوین بیش از هر زمان دیگری به کینگ کوین نیاز دارد.

پولکادات همراه با بقیه بازار سقوط کرد و در زمان انتشار 10 درصد کاهش یافت. معمولاً بازیابی یک سکه بر اساس عملکرد شبکه آن پیش‌بینی می‌شود. با این حال، این مورد برای این آلتکوین صادق نیست. اکنون، پولکادات در زمینه توسعه شبکه بسیار فعال بوده است. حراج های پاراچین در حال انجام تنها بر این واقعیت تأکید می کند. همین دیروز، شبکه Moonbeam با جمع آوری حدود 35 میلیون DOT برنده دومین حراج شد. در Github نیز، شبکه شاهد یک فعالیت توسعه پیوسته در حال افزایش با بیش از 28 مشارکت کننده بود که به طور متوسط ​​روزانه کار می کردند. اما سرمایه گذاران و خود DOT از بیت کوین پیروی می کنند. از آنجایی که همبستگی بین 2 دارایی بسیار قوی است، DOT موظف است حرکت قیمت BTC را دنبال کند که باعث شده آلت کوین در 2 هفته گذشته 33 درصد از دست بدهد.این همچنین باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران DOT خود را بفروشند، از جمله نهنگ های بسیاری که به حداقل رساندن ضرر خود متوسل شدند.

در بخش مشتقات، سرمایه گذاران در حال خروج هستند زیرا قراردادهای طولانی مدت تقریباً 13 میلیون دلاری امروز منحل شده است. اما سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به پولکادات به دلیل جذابیت آن که از طریق حجم‌های اجتماعی قابل مشاهده است و همچنین به این دلیل که آلت‌کوین بازدهی بهتری نسبت به خود بیت‌کوین دارد، همچنان خوش‌بین هستند. در حال حاضر، با نگاهی به شاخص‌های قیمت، به نظر می‌رسد که روند نزولی در حال افزایش است و ممکن است مدتی طول بکشد تا DOT به طور کامل بهبود یابد. به لطف شبکه قوی پولکادات و سرمایه گذاران حامی، مطمئناً خیلی طول نخواهد کشید تا این اتفاق بیفتد. با این حال، بازیابی آن بستگی به این دارد که بیت کوین چقدر زود بازیابی می شود.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Ckkxpm

1 ماه قبل
0
0

order depo-medrol for sale – zyrtec canada buy azelastine 10ml sprayer

پاسخ

Ppvjhh

4 هفته قبل
0
0

ketoconazole where to buy – mentax ca buy sporanox online cheap

پاسخ

Golzso

1 هفته قبل
0
0

cialis soft tabs officer – caverta study viagra oral jelly online percy

پاسخ