Fetch.ai را ردیابی کند. بر اساس اسناد ، هکرها در تاریخ 6 ژوئن به حساب های رمزنگاری شده Fetc"/>

binance در پی ردیابی رمز ارز هک شده

neda
2 سال قبل
بایننس کوین

طبق حکمی که در 13 آگوست به طور عمومی اعلام شد ، دادگاه انگلیس به Binance دستور داد ارزهای رمزپایه هک شده از یکی از کاربرانش ، Fetch.ai را ردیابی کند. بر اساس اسناد ، هکرها در تاریخ 6 ژوئن به حساب های رمزنگاری شده Fetch.ai در Binance دسترسی پیدا کردند و دارایی هایی به ارزش 2.6 میلیون دلار را به حساب پیوندی به کسری از ارزش خود فروختند تا از محدودیت های برداشت جلوگیری کنند.

این دستور از Binance می خواهد که رمزنگاری موردنظر را در صورت وجود بر روی پلتفرم پیدا و مسدود کند. ظاهراً اطلاع رسانی Binance این بود که چگونه Fetch.ai از هک مورد نظر مطلع شد. نماینده Fetch.ai به The Block گفت: “ما با بایننس و مجریان محلی برای دستیابی به جزئیات مربوط به هکر همکاری نزدیک داریم. صدور حکم دادگاه برای انتشار این اطلاعات یک فرایند استاندارد است.” در این حکم ، قاضی لزوم در نظر گرفتن داشتن کلید خصوصی و تقویت حقوق مالکیت Fetch.ai را بر روی رمزنگاری در بازی تکذیب کرد:

“من راضی هستم که دارایی هایی که به حساب های متقاضی اول در صرافی Binance مبادله می شود. از نظر قوانین انگلیسی به عنوان دارایی تلقی شود “

فراتر از بحث بر سر هک مبادلات متمرکز ، هرگونه تعامل بین نیروی انتظامی و Binance موضوع کنجکاوی است. بایننس ، بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان ، علیرغم مواجه شدن با چالش های نظارتی در فهرست فزاینده ای از حوزه های قضایی در سراسر جهان ، از جمله انگلستان ، در خارج از دادگاه بسیار موفق بوده است. این مبادله همچنین در خروج گسترده وجوه غیرقانونی دخیل بوده است ، در سال جاری گزارش هایی مبنی بر اینکه وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقات مبادله را به عنوان بردار پولشویی آغاز کرده است ، ظاهر شد.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Ygpbfe

2 ماه قبل
0
0

order metronidazole 200mg without prescription – order amoxil buy azithromycin 500mg without prescription

پاسخ

Ewtlva

1 ماه قبل
0
0

buy glycomet 1000mg online cheap – lamivudine sale buy lincocin 500 mg without prescription

پاسخ

Mspiit

1 ماه قبل
0
0

cost zidovudine 300mg – cheap zyloprim 100mg

پاسخ

Jfmaxj

1 ماه قبل
0
0

albuterol price – seroflo uk purchase theo-24 Cr without prescription

پاسخ