bittorent و ترون با همکاری هم‌پروژه جدید را ارائه میدهند

neda
2 سال قبل
ترون

بیت تورنت در توییتی اخیر همکاری خود با TRON را اعلام کرد. این پروژه ، BitTorrent Chain (BTTC) ، قرار است در 30 اکتبر 2021 راه اندازی شود.

گزارشات می گویند که این “اولین پروتکل با قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای ناهمگن در فضای بلاک چین” خواهد بود.

طبق اطلاعیه ، این پروژه مقیاس بندی لایه 2 خواهد بود. علاوه بر این ، هدف آن مقابله با تمام مشکلات زنجیره ای TRON’s DeFi ، NFT و DApp است و همچنین یک راه حل متقابل زنجیره ای است که TRON ، Ethereum و Binance Smart Chain را به هم متصل می کند. علاوه بر این ، با اتصال این سه سیستم عامل کاربران هزینه تراکنش کمتر BitTorrent Chain را با سرعت بیشتری تجربه خواهند کرد.

به طور خلاصه ، BTTC سازگاری کامل با ماشین مجازی اتریوم (EVM) خواهد داشت. علاوه بر این ، به توسعه دهندگان EVM اجازه می دهد تا برنامه های مبتنی بر Ethereum خود را به طور کامل به BitTorrent Chain منتقل کنند.

 BTTC کاملاً غیر متمرکز است. علاوه بر این ، مکانیزم امن تر و شفاف تری را ارائه می دهد(نودهای شفاف و حساب های حضانت و همچنین تراکنش های قابل ردیابی).

در این اطلاعیه، ذکر شده است که بلاک چین ترون یک انتخابات نماینده برتر را آغاز می کند. می گوید تعداد محدودی از نقاط برای انتخابات وجود دارد. همچنین دارندگان بیت تورنت می توانند رأی خود را برای کسب پاداش بابت انتخابات بگذارند. علاوه بر این، کاربران می توانند پاداش بیت تورنت دریافت کرده و در مدیریت جامعه مشارکت داشته باشند.

ترجمه اختصاصی از سایت pouyam.com

تگ ها

اخبار فاندامنتال

11 ماه قبل

خبر خوب برای بیت کوین

سهم بیت‌کوین از بازار، با افزایش سرمایه‌گذاری به‌عنوان یک پناهگاه امن در پی بحران‌هایی مانند ورشکستگی صرافی FTX و سخت‌گیری‌های...

11 ماه قبل

نتیجه دادگاه ریپل و sec

گارلینگ‌هاوس باور دارد که اسناد فاش شده اخیر، موسوم به اسناد هینمن (Hinman)، نشان می‌دهد که SEC به طور عمدی...

نظرات

نظرتون رو بنویسید

Nwlaoo

2 ماه قبل
0
0

cheap amoxil sale – trimox uk buy generic ciprofloxacin online

پاسخ